22 July 2016

Προσοχή στις εκπτώσεις που προσφέρουν οι αγορές με πιστωτικές κάρτες.



Αν και πότε μέχρι τώρα στην ζωή μου δεν έχω υπάρξει κακοπληρωτής, και παρόλο που συμφωνώ ότι το να πληρώνεις με πιστωτικές, αν είσαι έγκαιρος στις πληρωμές σου μπορεί να έχει πλεονεκτήματα,
έχω σαν αρχή να μην χρησιμοποιώ πιστωτική κάρτα και ας πληρώνω κάτι παραπάνω. (Θυμάμαι όταν γύρισα το 2005 από την Σουηδία και ζητούσα να βγάλω χρεωστική κάρτα ούτε οι Υπάλληλοι της Τράπεζας δεν ήξεραν καλά καλά την διαφορά μεταξύ πιστωτικής και χρεωστικής Κάρτας).

Νιώθω ότι αυτή η ιστορία με τα πλεονεκτήματα των πιστωτικών καταλήγει να γίνεται ένα παιχνίδι μεταξύ Τράπεζας και Πελάτη, του ποιος θα ρίξει ποιον... και δεν μου αρέσει.

Άσε που πρέπει να σκέφτεσαι συνέχεια για λεφτά και η ιδέα με χαλά.

Το γενονός ότι σε μια χώρα όπως η Σουηδία, όπου οι καταναλωτές είναι πιο ευαισθητοποιημένοι, δεν υπάρχουν από πλευράς των Τραπεζών τέτοιες "προσφορές" λειτουργεί επίσης σαν ένα καμπανάκι μέσα μου.

Μπορεί εσύ να είσαι καλοπληρωτής αλλά όμως να σου τύχει μια αρρώστια ή ένα ατύχημα στο τέλος του μήνα ή ακόμη και να αποβιώσεις. Τι θα συμβεί τότε για εσένα ή την οικογένειά σου;

Θα μπορούσε κανείς να σκεφτεί να βάλει πάγια εντολή στο τέλος του μήνα για να ξεπληρώνεται η πιστωτική κάρτα. Μόνο που κάποτε που είχα ρωτήσει για αυτό μια Τράπεζα μου είπαν ότι δεν βάζανε τέτοιες πάγιες εντολές (γιατί άραγε;  ). Άσε που μου έτυχε πρόσφατα να έχουμε πάγια εντολή για την αποπληρωμή του νερού (ΔΕΥΑΚ) στην Πειραιώς και όμως το νερό να μην έχει πληρωθεί παρόλο που υπήρχαν λεφτά στον λογαριασμό ! Όταν πήγαμε στην Τράπεζα δεν μπορούσαν ούτε και αυτοί να το εξηγήσουν !

Επίσης σε μια χώρα όπως στην Ελλάδα πως μπορεί να είναι κανείς σίγουρος τι νόμισμα θα έχουμε στο τέλος του κάθε μήνα; Μόνο που η Τράπεζα θα σου τα ζητά σε ευρώ όπως και δήποτε... παρόλο που εσύ θα πληρώνεσαι σε δραχμές (αν στο μεταξύ είσαι τυχερός και συνεχίσεις να έχεις δουλειά...)

No comments: