11 December 2013

Εμβολιαστικό Κέντρο για υποψήφιους τουρίστες.


Με αυτή μου την δημοσίευση θέλω να κάνω γνωστό ότι το ιδιωτικό μου Ιατρείο Γενικής Ιατρικής στην Καβάλα, λειτουργεί και ως εμβολιαστικό κέντρο για υποψήφιους τουρίστες σε εξωτικές χώρες του τρίτου κόσμου και όχι μόνο. 

Το ενδιαφέρον μου για τους εμβολιασμών τουριστών ξεκίνησε όταν εγώ ο ίδιος έκανα ένα εξάμηνο ταξίδι το 1999/2000 όπου επισκέφτηκα μεταξύ άλλων χώρες της Μέσης Ανατολής και τροπικές χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας.  Τότε φρόντισα να κάνω όλους τους δυνατούς εμβολιασμούς ( εμβόλια ) και έτσι τους γνώρισα από «πρώτο χέρι» . Έτσι γεννήθηκε το ενδιαφέρον μου για την Ταξιδιωτική Ιατρική. 

Ασθένειες που είναι συνηθισμένες σε εξωτικές και φτωχές χώρες όπως η ελονοσία ( μαλάρια ), ο τυφοειδής πυρετός, η ιαπωνική εγκεφαλίτιδα Β, ο τέτανος, η πολιομυελίτιδα, είναι ασθένειες που μπορούν να σκοτώσουν αλλά αν εμβολιαστεί κανείς για αυτές δεν παθαίνει τίποτε. Για μερικές από αυτές τις ασθένειες είμαστε ήδη εμβολιασμένοι στην Ελλάδα από τα παιδικά μας χρόνια αλλά για να συνεχίσουν να είναι δραστικοί αυτοί οι εμβολιασμοί ίσως να χρειαστεί να κάνει κανείς κάποιες αναμνηστικές δόσεις. Για κάποιες άλλες ασθένειες δεν εμβολιαστήκαμε ποτέ σαν παιδιά είτε γιατί δεν υπήρχαν τότε τα εμβόλια αυτά τότε είτε γιατί κάποιες ασθένειες δεν ενδημούν στην Ελλάδα και για αυτό δεν υπήρχε λόγος. Υπάρχουν  τέλος ασθένειες για τις οποίες δεν υπάρχει εμβόλιο αλλά όμως υπάρχουν φάρμακα τα οποία μπορεί να πάρει κανείς για όσο καιρό ταξιδεύει ώστε να μην προσβληθεί από τη συγκεκριμένη ασθένεια όπως είναι π.χ. η ελονοσία ( μαλάρια ). 

Το ιατρείο μου το επισκέπτονται υποψήφιοι τουρίστες από την Καβάλα αλλά και από την Δράμα και την Ξάνθη ενώ δέχομαι τηλεφωνήματα και από Θεσσαλονίκη και Αθήνα. Ύπάρχει τέλος μεγάλο τουριστικό γραφείο που με έχει ως σύμβουλό Ιατρό.


Αργύρης Αργυρίου, Γενικός – Οικογενειακός Ιατρός, Δαγκλή 4, Καβάλα, Τηλ. 2510 23 11 41.

No comments: