14 June 2013

Η καλύτερη οδοντόβουρτσα που έχω χρησιμοποιήσει έως τώρα.

Ξέρω ότι κινδυνεύω να θεωρηθώ ένας φθηνός διαφημιστής. Θα το διακινδυνεύσω όμως γιατί είδα μεγάλο όφελος από την οδοντόβουρτσα αυτή. Γενικά είμαι πολύ προσεκτικός με τα δόντια μου (τα βουρτσίζω και τα κάνω νήμα τουλάχιστον τρεις ημερησίως). Παρόλα αυτά ο οδοντίατρός μου (ο οποίος έχει σπουδάσει στην Γερμανία, είναι λεπτολόγος και τον οποίο πραγματικά εμπιστεύομαι) με μάλωσε πριν ένα περίπου εξάμηνο όταν πήγα για καθαρισμό δοντιών γιατί χρησιμοποιούσα σκληρή οδοντόβουρτσα που μου προκαλούσε ουλίτιδα και μου πρότεινε να χρησιμοποιώ μαλακή και όχι σκληρή βούρτσα.

Σχεδόν ταυτόχρονα ένας φίλος μου πρότεινε την
CURAPROX ultra soft 5460 από την Ελβετική Εταιρεία Curaden Swiss ( www.curaden.ch ).  ( www.curaprox.com  )

Σήμερα (δηλαδή περίπου ένα εξάμηνο μετά) που πήγα για έλεγχο στον οδοντίατρό μου, του έκανε εντύπωση η πολύ καλύτερη κατάσταση στην οποία είναι τα δόντια μου και του είπα ότι δεν άλλαξα τίποτα άλλο στην περιποίηση των δοντιών μου εκτός από την οδοντόβουρτσα.

No comments: