19 February 2008

Ξεκινώντας αυτό το blog.


Συμμετείχα στο forum της Ένωσης των Ελλήνων Γενικών Ιατρών στη διεύθυνση http://www.enosigi.gr/forum και μου έκανε καλό. Εκτός από το ότι ανταλλάσαμε χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με το επάγγελμά μας λειτουργούσε για μένα τουλάχιστον θεραπευτικά. Το forum με βοηθούσε επίσης στο να αποστασιοποιούμαι κάπως από τον τρόπο εργασίας μου και να τον εξετάζω άλλες φορές με μικροσκόπιο και άλλες φορές με κυάλια με αποτέλεσμα να εργάζομαι μετά σαν Γενικός Ιατρός με πιό συνειδητοποιημένο τρόπο. Με βοηθούσε ακόμη στο να εξασκώ το επάγγελμα μου σαν Γενικός Ιατρός με μεγαλύτερο μεράκι. Για διάφορους λόγους η λειτουργία αυτού του forum διακόπηκε και τώρα προσπαθώ να βρώ διέξοδο μέσω αυτού του blog.

Είναι δύσκολο να αντικαταστήσω με αυτό το blog τον πλουραλισμό, την πολυχρωμία, τις γνώσεις των άλλων που συμμετείχαν και γενικά την όλη δυναμική του προαναφερόμενου φόρουμ αλλά μπρος στο τίποτε...

5 comments:

Anonymous said...

Πράγματι το ιστολόγιο-φόρουμ της ένωσης Γενικών Οικογενειακών Ιατρών ήταν πολύ καλός τρόπος ενημέρωσης και ανταλλαγής ιδεών. Το παρακολουθούσα και εγώ αν και είμαι παιδίατρος και μου άρεσε ιδιαιτέρως. Φοβερός βέβαια ο γλαφυρός Barry Lindon που θα μας λείψει πολύ.
Καλό ξεκίνημα!

Vass said...

Και τι έγινε με το ιστολόγιο/φόρουμ; Το έκλεισαν; Ή κουράστηκαν οι συμμετέχοντες; Παράξενα τα άνθη του διαδικτύου πώς ανθούν και πώς χάνονται. Καλή αρχή με το προσωπικό σου ιστολόγιο.

Argiriou Argirios said...

Υπήρχαν κάποιες διαφωνίες για το αν στο φόρουμ θα συμμετείχαν μόνο επώνυμοι ή και ανώνυμοι. Επίσης με το που έγιναν οι εκλογές της Ένωσης άλλαξε ο διαχειριστής του φόρουμ. Έτσι το φόρουμ έκλεισε προσωρινά τουλάχιστον.

Η φιλοδοξία μου είναι το blog αυτό να έχει τέτοιο περιεχόμενο που να προκαλεί το ενδιαφέρον και μη γιατρών.

Anonymous said...

Καλή αρχή,
περίμενα κάποιος να την κάνει και νομίζω οτι εσύ είσαι ο κατάλληλος.

Βέβαια πιστεύω ότι είναι διαφορετικό ενα Blog από το φόρρουμ μιας επαγγελματικής ένωσης. Ισως και η πρόταση μου τελικά προς όλους να είναι αυτή: δηλαδή να διαχωριστεί το site Της Ενωσης Γενικών Γιατρών οπου εκεί πιστεύω οτι οι θέσεις πρέπει να εχουν "ταυτότητα", από ένα χώρο που θα γίνεται πιο χαλαρή συζήτηση και οπου ο κάθε επισκέπτης θα μπορεί να εκφέρει γνώμη.

Οπως και να' χει καλή αρχή.

Χαιρετίσματα από Κρήτη

Φωτεινή

Argiriou Argirios said...

Ευχαριστώ Φωτεινή που απάντησες.

Πιστεύω ότι η πρότασή σου δηλαδή να διαχωριστεί το site Της Ενωσης Γενικών Γιατρών όπου εκεί οι θέσεις πρέπει να εχουν "ταυτότητα", από ένα χώρο που θα γίνεται πιο χαλαρή συζήτηση και οπου ο κάθε επισκέπτης θα μπορεί να εκφέρει γνώμη,
είναι πολύ καλή. Δυστυχώς δεν έχω εμπειρία από το πώς να διαχειρίζομαι (από τεχνικής απόψεως) ένα φόρουμ αλλά αν ξεκινήσει κάποιος κάτι τέτοιο θα το στηρίξω. Για την ώρα θα προσπαθήσω να εκφραστώ μέσω αυτού του blog, αλλά η συνδρομή σας (υπό την μορφή σχολίων στα σχόλιά μου) είναι καθοριστική για το αν θα αντέξω να συνεχίσω.

Σε ευχαριστώ και πάλι,

Αργύρης.