18 November 2013

Valeriatours, Καβάλα.

Με έχει εντυπωσιάσει ο επαγγελματισμός του ιδιοκτήτη, κ. Παναγιώτη Σαουλίδη.
Ήρεμος, αποτελεσματικός και με καλές τιμές.

Πριν λίγα χρόνια όταν παντρεύτηκα είχα πάει σε όλα τα τουριστικά γραφεία της Καβάλας και τους ζήτησα να μου δώσουν μια προσφορά για ένα ταξίδι στην Κεφαλονιά. Όλοι μου υποσχέθηκαν να μου απαντήσουν μέσα σε δύο ημέρες αλλά κανένας δεν  το έκανε εκτός από τον Παναγιώτη. Στην συνέχεια κατάλαβα, εκτός αυτού, ότι ο άνθρωπος ήξερε πολύ καλά το αντικείμενό του. Η εκδρομή στην Κεφαλονιά έγινε τελικά με τέλεια οργάνωση.

Ένα δεύτοερο παράδειγμα: Στα τέλη του Οκτωβρίου του 2013 του ζήτησα να με βοηθήσει να βρω αεροπορικό εισιτήριο από Θεσσαλονίκη για Γκέτεμποργκ για μέσα του Νοεμβρίου, γιατί πια λόγω κρίσης δεν είναι εύκολο να βρεις χειμωνιάτικα αυτό το δρομολόγιο.
Αφού ο άνθρωπος έβαλε μία ώρα δουλειά κατέληξε σε ένα εισιτήριο που να με ικανοποιεί και σε αρκετά λογική τιμή. Δύο εβδομάδες αργότερα μου τηλεφώνησε και μου είπε ότι βρήκε την ίδια ακριβώς διαδρομή με 65 ευρώ φθηνότερα και μου ζήτησε ένα ΙΒΑΝ για να γυρίσει πίσω αυτά τα 65 ευρώ.
Έμεινα...

www.valeriatours.gr

No comments: