19 September 2015

Όταν η Τράπεζα δεν είναι τίμια αλλά και οι ΔΕΚΟ αδιαφορούν.

Τηλεφώνησα σήμερα (19/09/2015) στην Τράπεζα Πειραιώς και τους ρώτησα εάν παίρνουν προμήθεια για διάφορες πάγιες εντολές που ήδη έβαλα και τρέχουν. Έτσι έμαθα ότι για πάγια εντολή προς την ΔΕΗ αλλά και την ΔΕΥΑΚαβάλας παίρνουν 40 λεπτά/εντολή, ενώ για τον ΟΤΕ και τον Cosmote δεν παίρνουν προμήθεια. Τους ρώτησα που μπορώ να τα βρίσκω αυτά και μου απάντησαν ότι, στην ιστοσελίδα της winbank, την τιμολογιακή πολιτική της τράπεζας , μπορεί κανείς να την δει κανείς τέρμα κάτω στην ιστοσελίδα κάτω από τον τίτλο “Ενημέρωση Πελατών” εκεί που λέει "Επιτόκια και Δελτία Τιμών".

Μερικές παρατηρήσεις: Προχθές που πήγα στο υποκατάστημα της Πειραιώς στην οδό Βενιζέλου στην Καβάλα (πρώην Τράπεζα Κύπρου) και έβαλα τις πάγιες, κανείς δεν με ενημέρωσε για τις χρεώσεις αυτές. Είναι τίμιο αυτό από πλευράς Τράπεζας;

Ως προς τον ΟΤΕ και την Cosmote που προφανώς έχουν αναλάβει το κόστος που ζητά η Τράπεζα για τις πάγιες εντολές τους: Τους συγχαίρω. Είναι προς συμφέρον τους να διευκολύνουν τους πελάτες που αποφασίζουν να πληρώνουν εγγυημένα στην ώρα τους, τους λογαριασμούς τους.

Ως προς την ΔΕΗ και την ΔΕΥΑΚ: Μήπως με τον τρόπο σας ταλαιπωρείτε τους πελάτες σας και σπρώχνετε κάποιους να μην πληρώνουν στην ώρα τους;

No comments: