03 January 2015

Ποιο από όλα αυτά τα προβλήματα σε απασχολεί περισσότερο τώρα;


Σαν Γενικός Ιατρός μου τυχαίνει συχνά να μου έρχεται στο Ιατρείο Ασθενής ο οποίος να θέλει να με συμβουλευτεί για πολλά και διαφορετικά προβλήματα υγείας του, ταυτόχρονα. Συνήθως όμως δουλεύω με ραντεβού και ο χρόνος που έχω για κάθε Ασθενή είναι συγκεκριμένος. Τι κάνουμε τότε;

Στις αρχές στρεσαριζόμουν πολύ με αυτό γιατί θεωρούσα αυτονόητο ότι θα εξέταζα τον Ασθενή για κάθε ένα από αυτά τα προβλήματα και θα έδινα λύση σε όλα στην ίδια και αυτή επίσκεψη.

Τώρα πια όμως αφού ακούσω προσεκτικά τον Ασθενή , έμαθα να τον ρωτάω:

Ποιο από όλα αυτά τα προβλήματα σε απασχολεί περισσότερο τώρα;

Όταν ο Ασθενής, μου απαντήσει στην παραπάνω ερώτηση (στην οποία επιμένω), του λέω: Σήμερα θα ασχοληθούμε με αυτό το πρόβλημά σου. Για τα άλλα προβλήματα που σε απασχολούν, αν θες να σου κάνω καλή δουλειά, πρέπει να κλείσεις νέο ραντεβού.

(Φυσικά σε περίπτωση που πρόκειται για μικροπροβλήματα που λύνονται εύκολα μπορεί να τύχει να ασχοληθώ με πολλά από αυτά ταυτόχρονα στην ίδια επίσκεψη για να μην ταλαιπωρώ άδικα τον Ασθενή.)

(Πάντως όλα τα προβλήματα που μου αναφέρει ο Ασθενής, τα καταγράφω στο αρχείο του έτσι και αλλιώς. Ακόμη και αν οι ενοχλήσεις του Ασθενούς περάσουν από μόνες τους είναι χρήσιμο να ξέρει κανείς τι τον έχει απασχολήσει στο παρελθόν).

No comments: