Ανάρτηση συναδέλφου Ιατρού από την Λευκάδα, στον τοίχο του στο facebook στις 27/10/2019 σχετικά με το νόημα της αυριανής επετείου:
[
Ένα από τα αξιοθαύμαστα της επετείου
της 28ης Οκτωβρίου,είναι πως υπήρξε
εξαιρετικά ανθεκτική απέναντι στην
ιδεολογική άλωση της αριστεράς.
Στην αρχή,έγινε προσπάθεια να ερμηνευτεί το «Όχι» ως απάντηση «του λαού» και όχι του Μεταξά! Μάταιος κόπος. Το «όχι» ανήκει στον Μεταξά και ουδείς ιστορικός το αμφισβητεί.
Στη συνέχεια,έγινε απόπειρα μετατροπής του εθνικού αγώνα σε ιδεολογικό.Αντισταθήκαμε,μας λένε, στο «φασισμό» και όχι στους Ιταλούς εισβολείς! Κι αυτό το επιχείρημα είναι απολυτως αίολο,δεδομένου ότι το καθεστώς Μεταξά είχε στενή ιδεολογική συγγένεια με το καθεστώς Μουσολίνι κι ωστόσο,επέλεξε τη σύγκρουση αντί της συνθηκολόγησης.
Παρά τις άοκνες προσπάθειες της πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών της μεταπολίτευσης,η 28η Οκτωβρίου,παραμένει εκτός ιδεολογικής εργαλειοποίησης. Ή μάλλον,συνιστά το διαμετρικά αντίθετο ιδεολογικό υπόδειγμα του επικρατήσαντος στη χώρα: αντί του πασιφιστικού διεθνισμού,ο πατριωτισμός,αντί της μαρξιστικής πάλης των τάξεων,η πάλη των εθνών και αντί του αγώνα για οικονομικές παροχές,ο αγώνας για ελευθερία!
Στην αρχή,έγινε προσπάθεια να ερμηνευτεί το «Όχι» ως απάντηση «του λαού» και όχι του Μεταξά! Μάταιος κόπος. Το «όχι» ανήκει στον Μεταξά και ουδείς ιστορικός το αμφισβητεί.
Στη συνέχεια,έγινε απόπειρα μετατροπής του εθνικού αγώνα σε ιδεολογικό.Αντισταθήκαμε,μας λένε, στο «φασισμό» και όχι στους Ιταλούς εισβολείς! Κι αυτό το επιχείρημα είναι απολυτως αίολο,δεδομένου ότι το καθεστώς Μεταξά είχε στενή ιδεολογική συγγένεια με το καθεστώς Μουσολίνι κι ωστόσο,επέλεξε τη σύγκρουση αντί της συνθηκολόγησης.
Παρά τις άοκνες προσπάθειες της πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών της μεταπολίτευσης,η 28η Οκτωβρίου,παραμένει εκτός ιδεολογικής εργαλειοποίησης. Ή μάλλον,συνιστά το διαμετρικά αντίθετο ιδεολογικό υπόδειγμα του επικρατήσαντος στη χώρα: αντί του πασιφιστικού διεθνισμού,ο πατριωτισμός,αντί της μαρξιστικής πάλης των τάξεων,η πάλη των εθνών και αντί του αγώνα για οικονομικές παροχές,ο αγώνας για ελευθερία!
Πρόκειται
για σπάνια περίπτωση επετείου που δεν
αλώθηκε από το ιδεολογικό άρμα της
μεταπολίτευσης. Γι αυτό και προξενεί
τόση αμηχανία στο σημερινό
υπερεθνικό,πολυπολιτισμικό και μονομερώς
οικονομοκεντρικό μοντέλο που επιχειρείται
να επιβληθεί! Κάθε συμβατική ανάλυση,σταματά
εκεί που σταμάτησαν και οι Ιταλοί: στο
Καλπάκι και στην Πίνδο,στους ήρωες του
Κατσιμήτρου και του Δαβάκη!
Ζήτω η πατρίδα! ]
Ζήτω η πατρίδα! ]
Και άλλη μια ανάρτηση από
άλλο τοίχο στο facebook στις 27/10/2019 στο ίδιο μήκος κύματος:
Οπως
πολλοι φιλοι εχουν ηδη σημειωσει, το
1940 πολεμησαμε με τους Ιταλους και με
τους Γερμανους. ΔΕΝ πολεμησαμε με τον
"φασισμο". Αυτες ειναι αριστερες
μαλακιες, για να δικαιολογησουν την
κατοπινη πολιτικη τους. Το ποσο ανιστοριτοι
και ψευτες ειναι φαινεται απο 2
γεγονοτα:
1.Οταν μας επιτεθηκαν οι Ιταλοι, το ΚΚΕ καλουσε τον "λαο" να μην μετασχει στον ιμπεριαλιστικο πολεμο...
2.Οταν μας επιτεθηκαν οι Γερμανοι τον Απριλιο του 41, το ΚΚΕ και παλι καλουσε τον λαο να αποσχει. Μετα τον Ιουνιο ομως που οι Γερμανοι επιτεθηκαν στην μαμα Ρωσσια, το ΚΚΕ τον Σεπτεμβριο εφτιαξε το ΕΑΜ.... περιεργο ετσι ;;; Μεχρι τοτε ο πολεμος ηταν ιμπεριαλιστικος. Μετα εγινε "αγωνας κατα του φασισμου".
#Καρδουλες
Υστερόγραφο: Να ξεκαθαρίσω ότι ΔΕΝ υπήρξα ποτέ νοσταλγός του καθεστώτος του Μεταξά ή του Μουσολίνι. Γενικά είμαι ενάντια σε κάθε είδος ολοκληρωτισμού.
1.Οταν μας επιτεθηκαν οι Ιταλοι, το ΚΚΕ καλουσε τον "λαο" να μην μετασχει στον ιμπεριαλιστικο πολεμο...
2.Οταν μας επιτεθηκαν οι Γερμανοι τον Απριλιο του 41, το ΚΚΕ και παλι καλουσε τον λαο να αποσχει. Μετα τον Ιουνιο ομως που οι Γερμανοι επιτεθηκαν στην μαμα Ρωσσια, το ΚΚΕ τον Σεπτεμβριο εφτιαξε το ΕΑΜ.... περιεργο ετσι ;;; Μεχρι τοτε ο πολεμος ηταν ιμπεριαλιστικος. Μετα εγινε "αγωνας κατα του φασισμου".
#Καρδουλες
Υστερόγραφο: Να ξεκαθαρίσω ότι ΔΕΝ υπήρξα ποτέ νοσταλγός του καθεστώτος του Μεταξά ή του Μουσολίνι. Γενικά είμαι ενάντια σε κάθε είδος ολοκληρωτισμού.
No comments:
Post a Comment