10 March 2023

Δεν είναι τόσο εύκολο να είσαι πάντα προσβάσιμος ως Ιατρός.


Μπείτε στην θέση μου.

Δέχομαι επισκέψεις ασθενών στο Ιατρείο μου αρκετές ώρες την ημέρα.

Και στο ενδιάμεσο χτυπούν και τηλέφωνα και στο σταθερό του Ιατρείου αλλά και στο Κινητό και εκτός αυτού δέχομαι και μηνύματα στο messenger και στο viber αλλά και email.

Το αποτέλεσμα είναι κάποιες μέρες να μην τα προλαβαίνω όλα. (Έχουν τύχει ημέρες που μπορεί να έχω 40 κλήσεις μόνο στο κινητό... )

Κάνω πάντως ότι καλύτερο μπορώ και όποιος θέλει να με βρει θα με βρει τελικά, κακά τα ψέματα.

Τις καθημερινές μεταξύ 08.00 και 13.00 υπάρχει πάντα κάποιος στο Ιατρείο μου (ή εγώ ή η Γραμματέας μου ή και οι δυο). Το τηλέφωνο του Ιατρείου μου είναι το 2510 23 11 41 και τις καθημερινές μεταξύ 08.00 και 13.00 μπορείτε καταρχήν να τηλεφωνήσετε σε αυτό τον αριθμό να περιγράψετε το πρόβλημά σας στην Γραμματέα και αυτή ενδεχομένως να μπορεί και να σας το λύσει και η ίδια, εναλλακτικά μπορεί να σας δώσει ραντεβού για να με επισκεφθείτε δια ζώσης ή θα μου αφήσει μήνυμα για να σας τηλεφωνήσω πίσω.

Μετά υπάρχει το κινητό μου το 69 78 68 27 22. Μπορεί να μην μπορώ να απαντήσω κατευθείαν αλλά όμως βλέπω όλες τις αναπάντητες κλήσεις και προσπαθώ στο μέτρο του δυνατού να τηλεφωνώ πίσω. Καταρχήν λοιπόν, καθημερινές τις πρωινές ώρες 08.00 έως 13.00 μπορείτε να τηλεφωνήστε στο σταθερό του Ιατρείου μου. Αν δεν βγάλετε άκρη ίσως μια αναπάντητη κλήση στο κινητό μου να είναι ο πιο σίγουρος τρόπος για μάθω ότι με ψάχνετε.

Μπορείτε επίσης να μου στείλετε sms.

Υπάρχει και το viber. Ένα πλεονέκτημα με το viber είναι ότι είναι πιο διακριτικό και μπορεί να μου στείλετε με αυτό και φωτογραφίες, αποτελέσματα εξετάσεων κτλ Το μειονέκτημα με το viber είναι ότι δεν έχω πάντα ανοικτό το ιντερνέτ στο κινητό μου και έτσι δεν βλέπω πάντα όλα τα μηνύματα τόσο γρήγορα.

Υπάρχει επίσης και η επαγγελματική μου σελίδα στο facebook https://www.facebook.com/GenikosIatrosKavala την οποία σας παροτρύνω να την κάνετε like και να την ακολουθήσετε γιατί πιστεύω ότι ανεβάζω χρήσιμα και έγκυρα πράγματα για θέματα Υγείας, και μέσω της οποίας μπορείτε να μου στείλετε και μήνυμα. Το μειονέκτημα ότι δεν είμαι πάντα συνδεδεμένος συνεχώς.

Υπάρχει επίσης και το επαγγελματικό μου email, το argirioulab at gmail.com το οποίο όμως για να πω την αλήθεια υπάρχουν ημέρες που δεν προλαβαίνω να το ελέγξω.

Και τέλος το πιο σημαντικό. Μπορείτε να κλείσετε ραντεβού και να έλθετε να τα πούμε από κοντά στο Ιατρείο. Παρόλα αυτά τίποτε δεν υπάρχει σαν την ζωντανή επικοινωνία πρόσωπο με πρόσωπο.

No comments: