28 October 2023

Ανατομί α της θετ ικής εμπερίας από έναν Ιατρό

 

Του Γεώργιου Καν ελλόπουλου

Ιδιώτη Γενικ ού - Οικογενειακού Ιατρού

https://gpkanellopoulos.business.site/

 

Βγαίνοντας από το γραφείο σου, ο πελάτης έχει αποκτήσει μια θετική ή αρνητική εμπειρία. Αυτό το #customerexperience έχει να κάνει περισσότερο με την ανθρώπινη διάδρασή σας, παρά με την επιστήμη γύρω από το πρόβλημα υγείας του.

 

Σύμφωνα με τις ασφαλιστικές εταιρίες, παράπονα ασθενών δημιουργούνται κυρίως όταν:

 

Αργήσεις να δεχθείς κάποιον και δεν ζητήσεις συγγνώμη.

 

Φαίνεσαι βιαστικός.

 

Δεν δίνεις την εντύπωση πως ακούς.

 

Η επίσκεψη παραήταν σύντομη.

 

Ταλαιπωρία με λάθη σε συνταγές/παραπεμπτικά.

 

Όλοι ξέρουμε πως είσαι καλός επιστήμονας. Καλλιέργησε τα soft skills σου, για να εισαι και σωστός επαγγελματίας.

 

Άκου ενεργητικά τον ασθενή επανάλαβε, κάνε ανοιχτές ερωτήσεις, καθρέφτισε τα συναισθήματά του.

 

Αφιέρωσε χρόνο: - σε φυσική εξέταση (μην υποτιμάς το placebo effect του θεραπευτικού αγγίγματος) -ρώτα αν έχει απορίες. -κράτα δυο λεπτά στο τέλος για περίληψη.

 

Όχι πολλή πληροφορία: ο μέσος ασθενής, φτάνοντας σπίτι, θυμάται το πολύ τρία πράγματα από την επίσκεψη.

 

Χαμογέλα.

 

Κράτα οπτική επαφή.

 

Μια θετική εμπειρία θα σε ξελασπώσει ακόμα κι από ένα δυσάρεστο αποτέλεσμα, όπως λάθος διάγνωση.

 

Και, θυμήσου, τα soft skills δεν σου απονέμονται στη γέννηση, ούτε, φευ, με το πτυχίο. Μάθε τα και εξάσκησέ τα συνεχώς!

No comments: