24 September 2009

Ποιός τη ζωή μου.

Χθες πήγα με ένα φίλο στο μπαρ "Θαλασσογραφία". Είχε ζωντανή μουσική. Έπαιζε το καλύτερο, κατά τη γνώμη μου συγκρότημα Ελληνικής μουσικής της Καβάλας. Οι δύο Θόδωροι (Ο Θόδωρος ο Βαλσαμίδης κιθάρα και φωνή, ο Θόδωρος ο Κατάκαλος πλήκτρα), ο Κυριάκος ο Μιμίδης μπουζούκι και η Τουρκάλα τραγουδίστρια Οσλέμ που τραγουδά τα Ελληνικά ομορφότερα από πολλές Ελληνίδες τραγουδίστριες.

Χθες είχαν αφιέρωμα σε έναν από τους αγαπημένους μου Στιχουργούς, τον Μάνο Ελευθερίου.

Παραθέτω τους στίχους από ένα του ποίημα που μελοποίησε ο Μίκης Θεοδωράκης:

Ποιος τη ζωή μου, ποιος την κυνηγά
να την ξεμοναχιάσει μες στη νύχτα;
ουρλιάζουν και σφυρίζουν φορτηγά
σαν ψάρι μ' έχουν πιάσει μες στα δίχτυα

Για κάποιον μες στον κόσμο είν' αργά
ποιος τη ζωή μου, ποιος την κυνηγά;

Ποιος τη ζωή μου, ποιος παραφυλά
στου κόσμου τα στενά ποιος σημαδεύει;
πού πήγε αυτός που ξέρει να μιλά
που ξέρει πιο πολύ και να πιστεύει;

3 comments:

Anonymous said...

Για κάποιον μες στον κόσμο είν' αργά
ποιος τη ζωή μου, ποιος την κυνηγά;
πολύ ωραίος στίχους.

Anonymous said...

Για κάποιον μες στον κόσμο είν' αργά
ποιος τη ζωή μου, ποιος την κυνηγά.πολύ ωραίος στίχος αλλά καταθλιπτηκός.καλό βράδυ.

Argiriou Argirios said...

Ανάλογη είναι και η μουσική. Παραθέτω τον σύνδεσμο με την ερμηνεία της Φαραντούρη:

http://www.youtube.com/watch?v=2i8IBzPB_9g