Τι είναι η hapitel;
H πρώτη διαδικτυακή πύλη στην Ελλάδα που κάνει σύγκριση προγραμμάτων κινητής τηλεφωνίας, σταθερής τηλεφωνίας, internet και συνδρομητικής τηλεόρασης και σας καθοδηγεί ώστε σε 2 μόνο βήματα να βρείτε τι ανταποκρίνεται περισσότερο στις ανάγκες και τις επιθυμίες σας και κυρίως τι σας συμφέρει οικονομικά για όλα τα προγράμματα και συνδυασμούς της αγοράς.
Η πύλη είναι ανεξάρτητη από οποιαδήποτε εταιρεία τηλεπικοινωνιών και δεν επιχειρεί να σας πείσει να αγοράσετε συγκεκριμένα προγράμματα. Αυτό αποτελεί δική σας τελική επιλογή. Η hapitel περιορίζεται στην εύρεση και παρουσίαση των φθηνότερων πακέτων της αγοράς που καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες σας.
H πρώτη διαδικτυακή πύλη στην Ελλάδα που κάνει σύγκριση προγραμμάτων κινητής τηλεφωνίας, σταθερής τηλεφωνίας, internet και συνδρομητικής τηλεόρασης και σας καθοδηγεί ώστε σε 2 μόνο βήματα να βρείτε τι ανταποκρίνεται περισσότερο στις ανάγκες και τις επιθυμίες σας και κυρίως τι σας συμφέρει οικονομικά για όλα τα προγράμματα και συνδυασμούς της αγοράς.
Η πύλη είναι ανεξάρτητη από οποιαδήποτε εταιρεία τηλεπικοινωνιών και δεν επιχειρεί να σας πείσει να αγοράσετε συγκεκριμένα προγράμματα. Αυτό αποτελεί δική σας τελική επιλογή. Η hapitel περιορίζεται στην εύρεση και παρουσίαση των φθηνότερων πακέτων της αγοράς που καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες σας.
Μην εμπιστεύεστε πάντως και την hapitel 100%.
Το καλύτερο είναι να επικοινωνήσετε οι ίδιοι με κάθε εταιρεία ξεχωριστά, να πάρετε προσφορές, να τις καταγράψετε και να τις συγκρίνετε. Καλό είναι να γνωρίζουμε ότι ακόμη και αν αλλάξουμε πάροχο ο αριθμός τηλεφώνου που είχαμε με τον προηγούμενο πάροχο παραμένει ο ίδιος. Και σε περίπτωση που αποφασίσετε να αλλάξετε εταιρεία να έχετε και σε ένα χαρτί στην τσέπη σας τις προσφορές όλων των εταιρειών γιατί λίγο αργότερα θα δεχτείτε τηλεφώνημα από την εταιρεία την οποία εγκαταλείπετε, που θα σας κάνει αντιπροσφορά και τότε πρέπει να είστε καλά προετοιμασμένοι. Ρωτήσετε επίσης γνωστούς σας που μένουν στην ίδια γειτονιά με εσάς (η ποιότητα μπορεί να παίζει από περιοχή σε περιοχή ) και έχουν άλλες εταιρείες για τις εμπειρίες τους από της εταιρείες αυτές. Για την τελική εμπειρία δεν μετρά μόνο το οικονομικό κόστος...
Πάντως για κάποιον που γυρνά σε βουνά και λαγκάδια ανά την Ελλάδα, με έναν ηλεκτρονικό που συζήτησα ο οποίος ασχολείται πολύ με τηλεφωνία, μου είπε στις 11/10/2016 ότι το δίκτυο της κινητής τηλεφωνίας της cosmote είναι σαφώς καλύτερο από ότι των άλλων εταιρειών. Ο ίδιος μου είπε ότι το μόντεμ που σου δίνει η κάθε εταιρεία όταν κλείνεις συμβόλαιο μαζί της, είναι συνήθως κλειδωμένο για την εταιρεία αυτή και μόνον και ότι δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις το μόντεμ μιας άλλης εταιρείας. Μπορεί βέβαια να βρει κανείς στην αγορά και ξεκλείδωτα μόντεμ αλλά αυτά μάλλον είναι η εξαίρεση. Είναι επίσης χρήσιμο να δει κανείς την κατανάλωσή του σε ώρες προς σταθερά και κινητά σε βάθος ενός έτους για να έχει μια ιδέα ποιες είναι οι ανάγκες του πριν κάνεις ένα καινούριο συμβόλαιο. Σημαντικό είναι επίσης να δει κανείς και τα ψιλά γράμματα σε ένα καινούριο συμβόλαιο πριν το υπογράψει.
Σημαντικό είναι να ξέρουμε ότι για ένα απλό σερφάρισμα που δεν συμπεριλαμβάνει παιχνίδια online, και πάρα πολλούς χρήστες ταυτόχρονα αρκούν ακόμη και τα 2 Mbps. Δείτε σχετική συζήτηση εδώ:
http://www.pfy.gr/forum/index.php/topic,7375.msg63437.html#msg63437
Το καλύτερο είναι να επικοινωνήσετε οι ίδιοι με κάθε εταιρεία ξεχωριστά, να πάρετε προσφορές, να τις καταγράψετε και να τις συγκρίνετε. Καλό είναι να γνωρίζουμε ότι ακόμη και αν αλλάξουμε πάροχο ο αριθμός τηλεφώνου που είχαμε με τον προηγούμενο πάροχο παραμένει ο ίδιος. Και σε περίπτωση που αποφασίσετε να αλλάξετε εταιρεία να έχετε και σε ένα χαρτί στην τσέπη σας τις προσφορές όλων των εταιρειών γιατί λίγο αργότερα θα δεχτείτε τηλεφώνημα από την εταιρεία την οποία εγκαταλείπετε, που θα σας κάνει αντιπροσφορά και τότε πρέπει να είστε καλά προετοιμασμένοι. Ρωτήσετε επίσης γνωστούς σας που μένουν στην ίδια γειτονιά με εσάς (η ποιότητα μπορεί να παίζει από περιοχή σε περιοχή ) και έχουν άλλες εταιρείες για τις εμπειρίες τους από της εταιρείες αυτές. Για την τελική εμπειρία δεν μετρά μόνο το οικονομικό κόστος...
Πάντως για κάποιον που γυρνά σε βουνά και λαγκάδια ανά την Ελλάδα, με έναν ηλεκτρονικό που συζήτησα ο οποίος ασχολείται πολύ με τηλεφωνία, μου είπε στις 11/10/2016 ότι το δίκτυο της κινητής τηλεφωνίας της cosmote είναι σαφώς καλύτερο από ότι των άλλων εταιρειών. Ο ίδιος μου είπε ότι το μόντεμ που σου δίνει η κάθε εταιρεία όταν κλείνεις συμβόλαιο μαζί της, είναι συνήθως κλειδωμένο για την εταιρεία αυτή και μόνον και ότι δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις το μόντεμ μιας άλλης εταιρείας. Μπορεί βέβαια να βρει κανείς στην αγορά και ξεκλείδωτα μόντεμ αλλά αυτά μάλλον είναι η εξαίρεση. Είναι επίσης χρήσιμο να δει κανείς την κατανάλωσή του σε ώρες προς σταθερά και κινητά σε βάθος ενός έτους για να έχει μια ιδέα ποιες είναι οι ανάγκες του πριν κάνεις ένα καινούριο συμβόλαιο. Σημαντικό είναι επίσης να δει κανείς και τα ψιλά γράμματα σε ένα καινούριο συμβόλαιο πριν το υπογράψει.
Σημαντικό είναι να ξέρουμε ότι για ένα απλό σερφάρισμα που δεν συμπεριλαμβάνει παιχνίδια online, και πάρα πολλούς χρήστες ταυτόχρονα αρκούν ακόμη και τα 2 Mbps. Δείτε σχετική συζήτηση εδώ:
http://www.pfy.gr/forum/index.php/topic,7375.msg63437.html#msg63437
Για όσους δεν κάνουν πάρα πολλά τηλεφωνήματα ή κάνουν σύντομα τηλεφωνήματα ή λείπουν για
μεγάλα διαστήματα από το σπίτι τους μια καλή λύση μπορεί να είναι η voip τηλεφωνία:
http://www.pfy.gr/forum/index.php/topic,426.msg61784.html#msg61784
Τέλος, όσοι νιώθουν ότι ότι ο πάροχος που έχουν τους δυσκολεύει να φύγουν από αυτόν: Το πιο απλό είναι να διαλέξετε έναν άλλο πάροχο και αφήστε αυτόν τον καινούριο πάροχο να αναλάβει την λύση της συνεργασίας με τον παλιό πάροχο. Η αμέσως καλύτερη λύση είναι να στείλετε ένα φαξ στα κεντρικά του παρόχου που ήδη έχετε, που να λέει ότι θέλετε να λυθεί η συνεργασία σας και μετά από αυτό να σταματήσετε να πληρώνετε τους λογαριασμούς που πιθανώς συνεχίζουν να σας έρχονται.
Τέλος, όσοι νιώθουν ότι ότι ο πάροχος που έχουν τους δυσκολεύει να φύγουν από αυτόν: Το πιο απλό είναι να διαλέξετε έναν άλλο πάροχο και αφήστε αυτόν τον καινούριο πάροχο να αναλάβει την λύση της συνεργασίας με τον παλιό πάροχο. Η αμέσως καλύτερη λύση είναι να στείλετε ένα φαξ στα κεντρικά του παρόχου που ήδη έχετε, που να λέει ότι θέλετε να λυθεί η συνεργασία σας και μετά από αυτό να σταματήσετε να πληρώνετε τους λογαριασμούς που πιθανώς συνεχίζουν να σας έρχονται.
No comments:
Post a Comment