16 March 2017

Εφόσον δεν θέλουμε την ΔΕΗ πρέπει να στηρίξουμε τις ιδιωτικές εταιρείες ενέργειας.


Αντιγράφω δημοσίευση, της 15/03/2017 ενός φίλου μου στο facebook (και κάτω από την αρχική δημοσίευση ένας μικρός διάλογος που επακολούθησε). Συμφωνώ απολύτως με την δημοσίευση αυτή:

- Κάνω αυτή την ανάρτηση με αφορμή μία συζήτηση που διάβασα σχετικά με τους ιδιωτικούς παροχους ενέργειας. Εδώ και 1,5 χρόνο έχω φύγει από τη ΔΕΗ και είμαι στην Protergia. Δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα. Όποτε χρειάστηκα βοήθεια ήταν ευγενέστατοι και πριν λίγες μέρες μου έκαναν έκπτωση 15% για ένα χρόνο επειδή είμαι συνεπής στους λογαριασμούς. Εφόσον δεν θέλουμε τη ΔΕΗ πρέπει να στηρίξουμε τις ιδιωτικές εταιρείες ενέργειας. Η αγορά έχει δύο μέρη, την προσφορά και την ζήτηση. Εμείς ως καταναλωτές, δηλαδή ως μέρος της ζήτησης, έχουμε την ευθύνη να κάνουμε τις σωστές επιλογές ανταμείβοντας τις αντίστοιχες εταιρείες. Υπάρχει εναλλακτική πλέον. Ιδού η Ρόδος λοιπόν...

-        -   Υπάρχει πρακτικά κάποια διαφορά στο πορτοφόλι του καταναλωτή, άμεσα πάντοτε, από την αλλαγή σε Protergia?


-         - ΝΑΙ, αλλά όχι μεγάλη. Όμως κάθε ευρώ μετράει και πρέπει να το διαχειριζόμαστε αποδοτικά. Πέρα από τα άμεσα οικονομικά οφέλη, η στήριξη σε μία ιδιωτική εταιρεία δημιουργεί συνθήκες ανταγωνισμού και αυτό μακροχρόνια θα μειώσει περαιτέρω τις τιμές. Επομένως, θα ωφεληθεί ο καταναλωτής..

No comments: