27 August 2021

Introduktion till min mott

Sekretess

Kunden är A och O

Vad är allmänmedicin?

Socialt tänkande

Nefrologerna vs Urologerna

Vi har två olika telefonnr

När Du kommer på morgonen, du stämplar via att ringa till min mobil via Nefrologernanr

Du öppnar datorerna

Musik

Hur svarar vi i telefonen

Νεφρολογικό Ιατρείο, καλημέρα σας!

Ιατρείο κ. Αργυρίου, καλημέρα σας!

Vi ler när vi pratar i telefonen

Kroppspråket

Ingen tugggummi

Klädsel

Namnbrickor

Vi försöker hälsa när de kommer in

Påminn mig gärna efter varje pat att det finns andra som väntar eller t.o.m. när jag undersöker

singularis eller pluralis?

Interna telefonsamtal

Εκτροπή κλήσεων

Teamviewer

De olika böckerna

De olika pärmerna

De olika pärmerna i köket

Medplan

shoutbox

kk

tx

POS

argirioulab

Hur skriver vi lab

Gå igenom de olika medicinklasserna ( Skriv ut Skånelistan)

ICD 10

Hur använder vi POS

Medexpress

Körkortsärenden

Mitt enkla signatur

Hur hittar i pats gamla mediciner

Prissättning

Kondotta

Kvitton

Var har vi pengarna

När jag är borta, frågor via email, i slutet på dagen email.

Varje dag kassabok

Hur öppna akpnålar

EKG

Injektioner

Toaletterna

Våra glass för vatten etc

Kylskåpet

Handdukarna

Tvättmaskin

Skåpet vid balkonjen

Städerska

ITkillen

Revisor

Meli Artos

Apoteken i Kavala

Mikrobiologerna i Kavala

Körkortskolor i Kavala

Pappeshandel i närheten

www.galinos.gr

Anteckna allt

Kunden är A och O





No comments: