01 May 2018

Ας μην θεοποιούμε τς γνώμες των "Ειδικών".

Η απάντησή μου σε έναν φίλο Ηλεκτρονικό που εργάζεται στην ΔΕΗ, όταν τόλμησα να εκφέρω άποψη για την εταιρεία αυτή, αν και δεν είμαι ειδικός επί του θέματος:

Από πλευράς μου είσαι ευπρόσδεκτος να μιλήσεις για θέματα Υγείας, και πολύ πιθανόν να πεις αλήθειες που λίγοι Επαγγελματίες Υγείας τολμούν να πουν (για τους δικούς τους λόγους).

Ας μην θεοποιούμε τις γνώμες των "Ειδικών". Η Κοινή Λογική έχει συχνά μεγαλύτερη αξία, αλλά δυστυχώς στην Ελλάδα δεν έχουμε μάθει να την εμπιστευόμαστε.

Θα μου πεις είσαι σίγουρος για τις απόψεις σου για θέματα που δεν άπτονται του επαγγέλματός σου. Και θα σου απαντήσω:

Μεγάλη κουβέντα το "σίγουρος". Απλά, προτιμώ να εμπιστεύομαι το δικό μου μυαλό και το δικό μου ένστικτο από το να παραδίδομαι αμαχητί στις γνώμες των "Ειδικών". Είναι άραγε τυχαίο ότι οι πιο πετυχημένοι, κατά την γνώμη μου πάντα, Υπουργοί Υγείας στην Ελλάδα, ΔΕΝ ήταν Γιατροί;

Όσο για το ειδικό βάρος της γνώμης των ειδικών (κλασικό επιχείρημα στην Ελλάδα), σίγουρα χρειαζόμαστε και την γνώμη τους, αλλά όταν έχουν conflicts of interest πέφτει αρκετά αυτό το ειδικό τους βάρος.

No comments: